wieśniak wieśniak
537
BLOG

Głupi żart o budowie stadionu narodowego na Euro.

wieśniak wieśniak Gospodarka Obserwuj notkę 0

Święty Piotr ogłasza przetarg na budowę bramy do nieba. Do przetargu zgłasza się Chińczyk, Niemiec i Polak.

Piotr pyta Chińczyka, ile ta brama u niego miała by kosztować. Chińczyk mówi, no jakieś 20 tys. A skąd takie koszta? 10 tys. materiał plus 5 tys. robocizna a 5 tys. to mój zarobek.

Piotr pyta Niemca o koszt, Niemiec mówi 50 tys. A czemu tyle, pyta Święty Piotr? Na to Niemiec: 20 tys.  solidny materiał, 20 tys. dobra niemiecka robota i 10 tys. mojego zarobku.

To samo pytanie zadaje Polakowi. U Polaka brama ma kosztować 100 tys. Czemu tak drogo, pyta Święty Piotr? Na to Polak: 40 tys. dla Ciebie, 40 tys. dla mnie, a Chińczyk za 20 tys. bramę zrobi.

Mam pytanie; czy do budowy stadionów na Euro 2012 nie można było od razy wziąć Chińczyka? Czy musimy mieć droższe stadiony niż Niemcy? A jak to jest z budową autostrad?

wieśniak
O mnie wieśniak

Działacz pierwszej solidarności, cały czas zaangażowany w lokalnym życiu publicznym, ale bezpartyjny. Jestem zwolennikiem kary śmierci oraz aborcji (sam mam czworo dzieci). Uważam, że wolny rynek jest ważniejszy niż demokracja. Przeraża mnie poprawność polityczna. Moim Mistrzem był Stefan Kisielewski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka